۱۳۸۹ تیر ۱۳, یکشنبه

يه سورپرايز واقعي ........

























امروز روز خوبي براي بچه هاي شرقي بود . واسه اونايي که به هر دليلي نتونسته بودن بيان بايد بگم : واقعا از کفتون رفت .اگه بدونين چي از دست دادين؟ پخش ويديويي دو تا کار از آقاي سمندريان و اجراي دو تا کار خيلي آموزنده ديگه هم توسط دکتر يعقوب پور خودمون . يه ورک شاپ کم نظير بود .بايد بگم که خيلي برام لذت بخش بود .

به نظر شما حالا اين ورک شاپ تونسته يه تکوني به کاراي من بده ؟ به نظر خودم که دارم کم کم با آبرنگ آشتي مي کنم . نه ؟ ....






۱ نظر:

  1. سلام
    از اونجایی که تصاویر باز نمی شد از فیلترشکن استفاده کردم و حالا بدون فیلترشکن دارم می نویسم درحالی که تصاویر بر روی فیلتر شکن باز شده است, نقاشی پایین برای من که یاداور کلی خاطره ست و می تونم بهش بگم کوچه خاطرات. نقاشی مرد هم خیلی خوب می تونم باهاش ارتباط برقرار کنم و خیلی خوب اون احساس یه مرد با اون تیپ و شخصیت رو منتقل می کنه, همینطور نقاشی بازار فضای بازار رو خیلی خوب منتقل می کنه(البته همه این ها احساس شخصی هست).
    مثل اینکه اینترنت کلا قطع شد چون دیگه تصاویری رو که با فیلترشکن باز کردم نمیاد, بعد از این همه هزینه تازه رسیدم به اینکه ارتجاع سیاه واقعی ست نه یک تهمت.

    پاسخحذف